2012-02-20 Gamla Kameror

Man kan inte låta bli att älska gamla kameror, i alla fall inte om man heter Frida Larsson. Det är något speciellt med just gamla kameror som fascinerar mig. Antika saker överhuvudtaget fascinerar mig. Det finns ett djup där, en själ på något vis, låter säkert hur tokigt som helst i era öron. Men jag märker ju till och med när jag skriver om det att det finns en speciell plats för gamla kameror och andra antika saker i mitt hjärta.
Idag så har jag tagit en bild på min favorit bland min lilla "gamla-kamera-samling". Gjorde en liten vintage redigering på bilden, för att ta fram det här lite gamla. Vad tycker ni? Blev det snyggt?

Min favorit bland min gamla kamerasamling.


Detta är fotat på köksbordet bredvid ett fönster, med hjälp av en reflexskärm har jag reflekterat ljuset så det är någorlunda jämnt fördelat på kameran.

FOTO: FRIDA LARSSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
FRIDA LARSSON
Jag är en 19 årig tjej som brinner för fotografering, photoshop och allt som hör där till. Jag älskar att vara kreativ och att få uttrycka mig på så vis. Mitt mål i livet är att kunna jobba med det jag älskar att göra. Följ gärna min utveckling här på bloggen. Här kommer du hitta allt från bilder jag har tagit, tips, och bakom kulisserna bilder, det vill säga det mesta som rimmar på foto!

KONTAKT:
[email protected]


ARKIV 2012
Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December.

ARKIV 2013
Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli, Augusti, September, Oktober, November, December.
PORTRÄTT
BARN
MODE & MODELL
DJUR
NATUR & LANDSKAP
STILLEBEN
BAKOM KAMERAN
I KAMERAVÄSKAN
FOTOGRAFERINGSTIPS
PHOTOSHOP TIPS
BLOGGDESIGN TIPS
STARTSIDAN
FLICKR
BLOGLOVIN'